Ahir vaig estar per primer cop a la platja de Castell (que és aquí) i a part de comentar que feia molta fresca com per a remullar-se, vaig poder constatar que l’entorn és força bonic, tal com m’esperava. Tot passejant, em vaig trobar gravant les onades tranquiles i calmades que arribaven a la platja. Semblava que anaven en càmera lenta i com si el mar tingués una consistència més densa que la que té en realitat… i em vaig trobar gravant un interessantíssim (segur!) video de 30 segons que dóna mostra d’aquesta situació viscuda.

De pas, he fet servir aquest vídeo per a estrenar-me al Youtube, que ja era hora. També m’encurioseix això de pujar un vídeo i comprovar que passen els mesos i les visites es manténen per sota de… 10 ? Potser menys ? …quan arribi a 500.000 visites, si encara sóc viu, ho comentaré.